Oferta
dla Beneficjentów
- Udzielenie konsultacji i sporządzenie opinii.
- Przygotowanie lub ocena pod względem formalno-prawnym treści ogłoszeń o zamówienie.
- Przygotowanie i ocena pod względem formalno-prawnym specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Badanie zasadności zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa.
- Przygotowanie dla Zamawiających pism takich, jak: wezwanie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów znajdujących się w ofercie wykonawcy, wezwanie do uzupełnia oferty o brakujące oświadczenia lub dokumenty, wezwanie do wyrażenia zgody na poprawienie omyłki, wezwanie do wyjaśnienia elementów cenotwórczych złożonej oferty, a mających wpływ na uznanie oferty z rażąco niską ceną, wezwanie do przedłużenia terminu związania ofertą, informacja o wykluczeniu wykonawcy, odrzucenie oraz wybór najkorzystniejszej oferty.
- Przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia – JEDZ, z j. ang. European Single Procurement Document – ESPD.
- Zastępstwo w postępowaniu odwoławczym i skargowym.
Zamówienia udzielane w ramach projektów
Kompleksowa obsługa
procedur o wyłonienie Wykonawcy
- Procedury zawierania umów przygotowane w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 bądź ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
- Dokumentacja administracyjna na potrzeby realizacji projektu w zakresie realizacji procedur zawierania umów.
- Zapytanie ofertowe (SIWZ) oraz opis przedmiotu zamówienia.
- Udokumentowanie szacowania wartości zamówienia.
- Wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia.
- Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Dokumentacja do kontroli oraz udział w kontroli weryfikującej przebieg postępowania na wszelkich szczeblach kontroli.
- Opinie prawne dotyczących sposobu procedowania w zakresie zawierania umów dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich.
- Audyty lub kontrole postępowań o udzielenie zamówień, które swoim zakresem obejmą określone elementy naruszeń przepisów prawa, a które zarazem mogą skutkować niekwalifikowalnością wydatków i naliczeniem korekty finansowej: w formie kontroli ex-ante postępowania (prowadzona przed wszczęciem postępowania lub w toku postępowania), w formie kontroli ex-post postępowania (prowadzona po podpisaniu umowy).
- Wsparcie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia z uwzględnieniem wytycznych i zaleceń instytucji zarządzających a w przypadku powierzenia całości prac, przygotowanie oraz przeprowadzenia postępowań w pełnym zakresie w imieniu beneficjenta.
- Pomoc w przygotowaniu zastrzeżeń do wyników kontroli.
- Wsparcie oraz reprezentowanie zleceniodawcy w postępowaniu administracyjnym lub przed sądem o zwrot środków niesłusznie zatrzymanych w wyniku nałożenia korekty.
Usługi doradcze, pomoc formalno-prawna.
Procedury o wyłonienie wykonawcy.
Zamówienia udzielane w ramach projektów – kompleksowa obsługa procedur. Zamówienia publiczne – doradztwo w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań.
Polityka prywatności i dane osobowe
USŁUGI DORADCZE PIOTR JĘCKA
ul. J. Dąbrowskiego 2/3, 78-600 Wałcz
(+48) 604 128 749
© Usługi Doradcze Piotr Jęcka 2025 – All rights reserved | Website designed and built by Gutenberg Design